Klachtenregeling Moveda
Oplossen klacht
Formele schriftelijke klachtenprocedure
Is uw probleem met een gesprek niet verholpen of leent de klacht zich volgens u niet voor een gesprek, dan kunt u de klacht formeel indienen ter attentie van de directie.
De procedure is als volgt:
• Klachten kunnen per e-mail worden verstuurd naar info@moveda.nl
• Vermeld in de formele klacht uw bedrijfsnaam, bedrijfsadres en uw persoonlijke gegevens met uw functie.
• De ontvangst van de klacht wordt schriftelijk of per e-mail bevestigd.
• De directie zal binnen één dag telefonisch contact opnemen met de indiener van de klacht.
• Binnen één week ontvangt u een schriftelijke reactie op de ingediende klacht.
Indien u een klacht heeft en ons dat laat weten, waarderen wij dat zeer. U geeft ons hiermee immers een tweede kans. U kunt ervan verzekerd zijn dat wij alle gegronde klachten meenemen in de evaluatie van onze organisatie en onze uiterste best doen om maatregelen te nemen om herhaling van het betreffende probleem te minimaliseren.
We hopen op een goede verdere relatie en samenwerking.